مقالات آرشیو خبر ها
یوونتوسی ها، نگران نباشید ! دوباره برمیگردیم

یوونتوسی ها، نگران نباشید ! دوباره برمیگردیم

بعد از یک شب سرد دیگر برای یوونتوس، هواداران با احساس عصبانیت، ناامیدی، سردرگمی و هر چیزی به این معنی روبرو شدند، زیرا بانوی پیر محبوب آنها تقریباً در انتهای جدول سری A با یک امتیاز قرار گرفته و سه هفته از شروع بازی ها سپری می شود.

 

تلاش انفرادی آلوارو موراتا باعث شد تا بیانکونری در ورزشگاه مارادونا پیش قدم شود، اما ناپولی قاطعانه شرایط را عوض کرد و سرانجام با کمک شزنی و مویس کین یک پیروزی را به دست آوردند.

 

اما علیرغم شرایط پیچیده و منفی که یوونتوس با آن روبرو هست، ما هنوز نباید دکمه وحشت را فشار دهیم ― حداقل در حال حاضر ― و این سه دلیل برای حفظ امید وجود دارد.

 

کاهش انرژی تیم

 

بازی های همیشه برای تیم های بزرگ اروپایی دردسر محسوب می شد، اما آخرین بازی تأثیر بدی روی بیانکونری داشت و 5 بازیکن اصلی تیم، تنها 24 ساعت قبل از مسابقه ی بزرگ به ایتالیا بازگشتند و در این میان کیزا نیز مصدوم بود.

 

فرقی نمی کند که در مورد کدام باشگاه صحبت می کنیم، هر تیمی که بدون بازیکنانی مانند پائولو دیبالا، کیزا و خوان کوادرادو بازی کند، مطمئناً جبران غیبت آنها برایش سخت خواهد بود. این دیدار سرانجام یک بازی نزدیک بود و حضور ستاره های غایب یووه ممکن بود اوضاع را به نفع تورینی ها تغییر دهد. «»

 

سفری ناخوشایند

 

از زمانی که باشگاه ناپلی در اختیار دی لونتیس می باشد، آنها همیشه حریف سرسختی برای بیانکونری ها بوده اند، حتی در فصل های باشکوه هم، یووه همواره در ناپل مشکل داشته است.

 

بنابراین، شکست در ورزشگاه که قبلا به عنوان Stadio San Paolo شناخته می شد، برای هواداران یوونتوس دقیقاً یک اتفاق عجیب نیست.

 

ما قبلاً اینجا بوده ایم

 

یوونتوس که از شروع فاجعه بار فصل رنج می برد، ممکن است یک اتفاق نادر باشد، با این وجود، این اتفاق قبلا رخ داده بود. در سال 2015/2016، مردان مکس آلگری شروع بسیار مشابهی داشتند و در رده های پایینی جدول بودند. اما هنگامی که تیم شرایط بهتری پیدا کرد، بیانکونری در عرض چند ماه از پایین به بالای جدول صعود کرد.

 

مطمئناً راه آسانی نخواهد بود، همانطور که علائم اولیه به وضوح نشان می دهد، اما وضعیت نیز بسیار ناامیدکننده نیست. بنابراین امیدواریم سرمربی و بازیکنان بتوانند در یک جهت حرکت کرده و باشگاه را در مسیر درست قرار دهند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: